5.12.13

New Reebok Classic Ambassador of Serbia

Nedavno sam primila poruku na svom facebook profilu da postoji online takmičenje pod nazivom "Tražimo novog Reebok Classic Ambasadora". Uslov za prijavu je bio da opišem svoj talenat, pošaljem svoj kratak video klip i sliku. Nakon nekoliko dana, primila sam poziv od organizatora da sam ušla u uži izbor takmičara i da treba da me njihov tim kamermana i fotografa snimi na određenoj lokaciji. Pošto smo sve to obavili kako dolikuje, i ja sam bila zadovoljna snimanjem, bila sam pozvana na žurku proglašenja pobednika u KC Grad-u u večernjim satima, gde su se pojavile mnoge poznate ličnosti, ljubitelji ovog brenda, kao i učesnici u takmičenju. Na žurci je bila super atmosfera, muzika ODLIČNA, jer je za miksetom bio DJ Prema koji već duže vreme sredom pušta muziku u svima poznatom klubu Plastic, na Belgrade buzzin žurkama. 
Krenulo je predstavljanje takmičara koji su ušli u uži izbor, među kojima su se našli Freestyle fudbaler, Hip hop izvođači, ekstremni sportista, crtač grafita, i ja kao plesač. Nakon pojedinačnog predstavljanja, usledilo je i proglašenje. Čula sam samo, pobednik je UNJA GREEN. Baš sam se šokirala, i imala sam osmeh oko cele glave. Preuzela sam svoju nagradu u vrednosti od 3000e, poželela lepu i uspešnu saradnju sa Reebok-om u narednoj godini i podršku u plesu. Da ne dužim, dole možete pogledati atmosferu sa proglašenja i intervjue iz novina i online magazina, kao i video klip sa kojim sam se predstavila. Uživajte! xx


Video klip možete pogledati ovde -----> Unja Green Reebok Classic Ambassador 2014























Isečci iz novina

 - Magazin Hello

 - Magazin Story

Internet portali




Intervju





1 коментар: